Alla inlägg under juli 2017

Av mizzsunshine - 17 juli 2017 20:49

Ja då är årets semester ett minne blott och vardagen smyger sig tillbaka igen. Iallafall för mig. Mogge och Tova har semester och sommarlov ännu ett par veckor innan vardagen är tillbaka på riktigt!

Det känns dock helt okej med tanke på den mängd regn som kommer lite nu och då. Inte många dagar med sommar värme alls.

Hoppas att den kommer snart!

Jag och Tova har hunnit premiär bada. Även om det inte direkt var varmt varken i luften eller vattnet just den dagen.

Nu när jag tänker efter så har vi/jag varit väldigt mycket i Arvidsjaur under mina tre veckors semester. Nåja hunnit träffa många fina och även haft Åsa. På besök hemma hos oss :)

Puss och kram

yes

Av mizzsunshine - 6 juli 2017 22:15

Åkte iväg och tränade efter middagen, avslutade med simning. Så härligt!! 

Imorgon lär jag vara lite mör! Yess!!  


-5,5 cm runt midjan (bara) Så härligt och så taggad på att bara fortsätta! 


Testade Åsas Stretch jeans igår och det krävs lite mer minus runt midjan för att just såna ska passa.

Men dit kommer jag! Snart hoppas jag.


Puss på er 

Av mizzsunshine - 1 juli 2017 21:27

Idag är en sån där mindre bra dag..
Eller dagen har varit helt okej!
Varmt och skönt men inombords har det varit kaos!!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards