Alla inlägg under juli 2013

Av mizzsunshine - 28 juli 2013 18:50

En underbar helg i arbetets tecken, snart väntar 3 dagars ledighet. Såg ut på vädret som att det skulle vara lite moln och regn imorgon, mindre roligt. Men då kanske jag kan göra nått nyttigt istället.

Få se när det blir en tripp till arvidsjaur, hade tänkt passa in när kirunaborna är där så kag dels får träffa dom men också snutta på maja :) längtar efter att få se den lilla tösen

Ikväll tänkte jag äta lite glass och sova riktigt gott! :) pussis

Av mizzsunshine - 26 juli 2013 21:33

Aktiva dagen idag, full rulle från morgon tills nyss! :) For och simmade på förmiddagen, insåg att jag hade ingen bra bortförklaring, handlat, varit på stan en sväng, fixat en drös med matlådor så nu finns de i frysen, varit å badat på hammenviken med Nathalie.


Hehe det hände nå kul där -  vi kom dit, vi gick mot den plats vi hade tänkt lägga våra grejjer. så kommer det en kille och går emot oss precis brevid, så krockar vi sådär axel-i-axel. haha! :) Det var som att han inte såg oss ens. Lite kul.


Nu är det strax dags att göra kväll och ladda för jobb imorgon medans resten av befolkningen beger sig mot PDOL, har inte varit dit nå alls i år heller. det va nått år sen sist :)

Av mizzsunshine - 21 juli 2013 10:39

Sitter här med dagens första kaffe kopp. De va lite svårt att slita sig ur sängen nu för en stund sen. Grymt härligt å bara ligga kvar och halvsova ett tag till! :) oroar mig lite över hur jag ska komma mig isäng i tid ikväll oh hinna sova innan det är dags att kliva upp å åka iväg till jobbet..


Ska åka iväg och fixa nå ärenden om ett tag, sen laga mat till lite matlådor inför monster arbetsveckan. Hel pass Måndag, tisdag, kort pass onsdag, Hel pass lördag och söndag! :) He kom å gå som smort!


Kanske blir nån film där mot kvällskvisten å bara känna lugnet..


Pussis

Aww

Av mizzsunshine - 18 juli 2013 21:49

Det har varit en dag med mycket olika känslor. Jobbiga ögonblick och glädje.

Hämtade endel saker hos Lars, eftersom vi inte är tillsammans längre.

Det var lite jobbigt av olika anledningar. Det ordnar sig.

Socialat med Nathalie ett tag ich jag måste säga att de va himla härligt att vara i vattnet igen, allt för länge sen jag simmade/badade. Känns så himla bra efteråt!

Dagens glädje är ändå denna lilla tjej som föddes idag! Stolt moster är jag <3

Av mizzsunshine - 13 juli 2013 21:52

Väldigt få uppdateringar här, borde verkligen bättra mig om inte för eran skull utan så för min egen. Det är ju ändå kul att gå tillbaka å kika senare iallafall !

Har jobbat, ätit gomiddag med lars å hans föräldrar, tagit det lugnt och nu lyssnar jag på regnet, mys!

Snart dags för sömn , jobb imorgon! Pussis

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards