Alla inlägg under december 2012

Av mizzsunshine - 26 december 2012 21:49

Julen är förbi - Jag har tagit bort alla julgrejerna hemma och mublerar om lite ljus, lampor och annat, känner hur jag verkligen längtar efter mina nya tapeter så att jag kan få till det hemma så som jag verkligen  vill ha det. Sätta upp grejer på väggarna och dona å fixa i övrigt!

Halvmycke ändringar formar sig i tankarna. He kom å bli jättebra!


Sitter här i köket och lyssnar på radio, harmonisk känsla inombords - Mys!

Av mizzsunshine - 25 december 2012 14:24

Måste erkänna att jag inte alls har någon form av blogg-lust nu för tiden, känns rätt så oviktigt att skriva om min vardag - mina tankar osv. Hur som helst så fick jag massa användbara julkappar och efter en snabbvisit till Arvidsjaur och jag nu tillbaka i verkligheten och jobb igen.. Har nu också resten av böckerna i Raija serien hemma hos mig så jag ser fram emot att få läsa.






Av mizzsunshine - 19 december 2012 12:57

Började dagen med att stiga upp - känna att neej orkar inte fara och simma idag, men bet ihop och gjorde det iallfall. Det visade sig vara helt och hållet underbart! Knappt nå folk - Jag och en till, för känslan efteråt var det helt klart värt det!


Gjort ett ärende och nyss blev jag utringd på jobb så ska röra mig iväg om en stund!

Av mizzsunshine - 17 december 2012 22:29

Spenderade helgen i Arvidsjaur, mycke trevligt! :)


Tog en sovmorgon imorse. Min säng - love it!!


Sen jobbat mest hela kvällen. Har börjat läsa andra delen av serien Raija, spääande spännande.


Gonatt, sov gott - det ska jag ;)

:(

Av mizzsunshine - 11 december 2012 22:30

En stund av svaghet!

Det gör ont när jag tänker på dig, för att jag vet att du inte gör det :(
Du tror förmodligen att jag inte förstår, att jag inte har en aning - men jag vet mer än du tror.
Önskar att du kunde förstå, önskar att du inte längre gör mig illa..

:)

Av mizzsunshine - 10 december 2012 21:12

Idag är en bra dag! Har hunnit göra massor - Simma, städa tvätta sociala och jobba! :)


Allt de där "jobbiga" inombords har inte gjort sig påminnt på ett tag och de känns tokbra!

Visst har jag känt av det, tänkt på det.. men de har inte "gjort ont", bra va? ;P

Bara se till att de fortsätter åt de hållet så kom de här att gå prima


Har börjat läsa första delen i serien Raija hittils verkar den jättebra och ser fram emot ett läsa resten!

Så strax ska jag krypa ner i min renbäddade säng och läsa tills ögonen står i kors, Mys!



Brr

Av mizzsunshine - 4 december 2012 15:11

Trots att jag verkligen inte kände för att vakna när klockan ringde så åkte jag iväg och simmade.

Brr kallt nanting men det är väl bara att vänja sig.. 

De som känns värst är ändå att de är nog så kyligt inomhus! Borde va nån grad varmare åtminstone ..


Jag fryyyyser ! :(


 

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards