Alla inlägg under juli 2014

Av mizzsunshine - 13 juli 2014 20:57

Sista semester dagen, imorgon är det tillbaka till verkligheten. Känns helt okej ändå, eller det kommer göra det när steget väl är taget. Att börja med monster vecka va väl inte lockande men som sagt, överlever nog det också.

ingen super upplevelse såhär första semester gången men okej !

Jag som inte alls har ro att direkt sola har ändå fått lite färg, så ingen blekfis längre men säkert jämfört med andra..

Det känns jätteknas att vara hemma i lägenheten, svårt att formulera känslan i ord. Har väl som mest varit hem å hämta tidningen och nå andra grejer och vattnat blommor dom senaste veckorna ..

Nu balkongmys en stund innan det är dags att försöka sova. Ingen puss ikväll.

Av mizzsunshine - 12 juli 2014 21:44

Äntligen landat i soffan, megatrött! Det är svårt att somna på kvällarna när det är så varnt. Usch.

Varit på bio ikväll, såg Transformers - Age Of Extinction. Den va bra ! Gissar att det kommer en fortaättning.

Har börjat måla mitt hörnskåp, första varvet idag. Ser ut att bli fint :) Jörnskåpet är efter mormor, har aldrig haft hjärta att göra mig av med det. Som tur är. Har velat måla det länge och äntligen .. :)

Nu serie en stund sen sängen. Gonatt !

Av mizzsunshine - 3 juli 2014 19:46

Målandet fortsätter .. skåpet färdigt, blev helt okej! Bara dörrarna och lådan kvar.

Började måla garderoberna idag, men färgen tog slut, uh syynd ;)

Det blev ett besök till stan. Köpa mer färg och mat på max. Hem till mig och äta sen åkte vi tillbaka hit. Orkade inte alla fortsätta måla så jag bäddade ner mig i soffan.

Skitless på den här hostan :( den vill inte alls ge med sig. Sov tio timmar natten till idag. Shit! Men när man är sjuk så äre bara å sova så mycke som möjligt.

Av mizzsunshine - 1 juli 2014 18:00

Jag ska nog inte ändra arbets inriktning till att bli målare, men det blir ganska fint ändå om jag får säga det själv.

Vi håller på att måla om ett stort vitrinskåp, det var slarvmålat, såg ut att vara bara målat bara ett varv ..

Hejn bli braa ! :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards