Direktlänk till inlägg 22 september 2013

Helgen

Av mizzsunshine - 22 september 2013 21:42

Efter jobbet i fredags så skjutsade jag en kompis till stan och sedan hem en sväng för att tvärslänga ne nå grejer i väskan och så iväg till Arvidsjaur.


Precis vad jag behövde Vara i närheten av nära å kära, skratta, umgås och bara vara.

Försökt att tänka så lite som möjligt på tråkiga saker, tankar och känslor.

Har gått relativt bra ändå även om det såklart har funnits där under ytan hela tiden.


Skrattat massor hela helgen haha :P Man mår gott i själen!


Bäst är ju då ändå Lillis, nu mer kallad "hinken". Alltså jag döör! :P


   
      Tack alla för i helgen <3

 
 
lillis den förskräcklige

lillis den förskräcklige

22 september 2013 23:49

hahaha men va är de där för hinkskalle? hon ser ju inte ens navlad ut ;) HAHAHAHAhAHAHAHAHAHA

http://blandalltmittsvammel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Av mizzsunshine - Onsdag 3 jan 20:41

Gott slut och god fortsättning på det nya året. Nytt år, nya möjligheter sägs det ju. Ser fram emot de! Såklart svinkallt ute, bara måste nämna det eftersom det är meste bara det man pratar om precis just nu i denna extrema kyla. Bilen kän...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards