Alla inlägg under september 2013

Av mizzsunshine - 13 september 2013 15:43

Heelg, nämen vänta. Arbets helg var de ja :) ska väl gå det med, sista dagarna i trygghet sen börjar äventyret till veckan.

Puss på fredag :)

Fick ett armband av jobbet idag, aw! Ögat ska visst skydda mot onda makter så kan inte bli mer passande just denna dag. Tack:)

Av mizzsunshine - 12 september 2013 17:24

Ibland känns allt så himla bra, lyckan känns som små färglada fjärilar inombords dag efter dag, känns som att vi står nära varandra.

Andra stunder känns det som just nu - en vissen ros. Som att vi är på var sin ände om världen. Inte på långa vägar ens nära samma nivå.


Tar bort sminket, rufsar bort frisyren, leta nå andra kläder och gör nåt helt annat än vad jag hoppats på att göra ikväll.

Av mizzsunshine - 10 september 2013 22:25

Helt okej dag på jobbet, var inte alls så trött som jag trodde jag skulle bli eftersom min Dag började 1tim15 min tidigare än normalt. Det närmar sig, tre arbetspass kvar nu sen nya äventyr!:)

Var förbi Capten M ikväll, kom hem för ett tag sen och som alltid så känns det tomt och ensamt att sova sen. Vill somna med mina armar om honom :)
Tycker om <3

Gonatt pussis

Av mizzsunshine - 9 september 2013 11:30

Helgen har spenderats med finaste Morgan och så var jag iväg en sväng till Havsbadet med Lollo, Amelia och sötaste Edwin :)


Så jävulst ensamt och tomt igår kväll, sova ensam. Huva! men när jag väl hade somnat så sov jag hur gott som helst tills strax före klockan ringde. Då åkte jag iväg och simmade litegrann, en bra start på veckan. Hoppas att det håller i sig fler dagar i veckan..


Nu inleds monstervecka med ett kvällspass, allra sista veckan på nuvarande schemat, känns jättetrist! :(

men livet går vidare och jag med det.. Har däremot ingen aning om vad som händer och sker efter söndag men det lär jag väl få veta när tiden är inne i guess!


  

Av mizzsunshine - 4 september 2013 22:40

Känslan inom mig när lyckan sprider sig i kroppen
Känslan inom mig när just du ler mot mig
Känslan av ensamhet och tomhet är fullständig när du inte är nära.

Att ligga och lyssna på hur ditt hjärta slår, att somna och vakna brevid dig, möta dina ögon och ditt leende det första på morgonen, att bara vara i din närhet, att mötas av en stor kram när man kommer innan för dörren.. kan vara några av de underbaraste sakerna som finns.

Jag tyck om du <3

Av mizzsunshine - 2 september 2013 22:57

Avslutade helgen (söndag) med heldgsjobb och började veckan med ett långt dag pass.. Full rulle hela veckan kommer det att bli men bäst av allt är att jag blev ledig fredag så då långhelg :) awesome! Nu dötrött bäst att sova, sovmorgon imorgon. Ska inte alls ställa nån klocka som ringer före 10! Telefonen på ljudlös, Check!

Gonatt, ingen puss ikväll.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards