Alla inlägg under mars 2011

Av mizzsunshine - 14 mars 2011 19:24


Jag hängde upp min nya hall-spegel igår, det visade sig att jag har 1 cm snevridet ögonamått! så mami fick naturligtvis fixa till spegeln idag.

Fint blev det iallafall och jag är nöjd!


TSP på morgonen, sedan ett inplanerat studiebesök som sket sig! :(, självstudier efter lunch, så "slutade" tidigt, har gjort nå ärenden och sen har jag försökt ögla igenom AML(Arbetsmiljölagen), de gick väl sådär. Borde börja med Etikpluggningen också, eftersom vi har skriftligt förhör på fredag, men idag orkar jag tamesatan inte :( Gallidö även idag och jag funderar på ett långt varmt bad, läsa sedan smörja in nå jocks på ryggen sen söka åt kudden.  Det låter väl som en sund ide?


Snart, ska jag börja de korta berättelserna om Jocke.

Jocke med kniven, Jocke med bilnyckeln, Jocke med verktygen m.m

Om jag har hans tillåtelse såklart! :)


Av mizzsunshine - 13 mars 2011 20:23

Yes, är hemma i pite nu.


Jag är gallidö efter massagen igår. Shit. Halva kroppen nere i graven vid det här laget. :P Ska man va fin få man lida pin. Visst? :P



Bara för att jag har den här låten på huvudet!


Av mizzsunshine - 13 mars 2011 01:29

Var till samhället tidiagre idag, träffade broder, Diana och sötbarnen :P Vi fick med oss Elvira hem.. sedan kom pappa förbi och hälsade på, vi bjöd på middag och fika. Alla tre hundar var ute och lekte, sedan rök Mimmi och Mixi ihop när dom kom för nära varandra uppe på bron :P


Jag, Pontus och Elvira lekte "björnen sover" :)

hehe kändes som att man va liten igen.. :)


Har nyss spelat Hjärter 7 och de gick ju ungefär som de brukar fast den här gången blev jag inte arg :)


Fick massage på ryggen tidigare och ssaaatan jag kan inte luta mig mot ex. en stol. är så himla öm och det gör så himla ont, dock vet man ju att det onda är värt det eftersom det kommer att bli bättre sedan.


Imorgon (senare idag) blir de hem till piteå, plugga lite och skrämma igång min dator igen, som vilat under hela lovet .. :) Fast kul ha vi haft..


Gnatt!!

Av mizzsunshine - 10 mars 2011 23:25

Snart är lovet slut, har varit i kiruna nu i en vecka imorgon och jag hinner inte med :( Imorgon bär det av söder över och de känns tråkigt :(


Har däremot gjort klart min Drömbrukare :)


Jag är tröttast, åtminstone en av dom så nu blir det att söka reda på myskudden. Natti natt

Av mizzsunshine - 10 mars 2011 13:24

Vad mysigt :)



     

Av mizzsunshine - 8 mars 2011 21:34

Fullt upp hela dagen och har gjort massa nytta.

Verkligen trött vid det här laget.. Vid middagen hade hade det dukats fram en tillbringare med vatten och så saft flaskan så att jag kunde blanda saften i glaset istället för att grejsa ner tillbringaren. Trött som jag var när vi åt middag så skulle jag blanda saft men hällde bara i den oblandade saften, ungefär lite mer än halva glaset. OJDÅ!! :D Halvstarkt eller?


Gnatt !!

Av mizzsunshine - 8 mars 2011 07:19

 


Jag hade lovat Jocke att han fick släppa in Bäzi på morgonen :) Det var så mysigt. Vi har massor att göra idag därför tänkte vi att det vorde en bra ide att stiga upp såhär tidigt. Oavsett om jag har lov eller inte :)


Ha en bra dag.

Av mizzsunshine - 7 mars 2011 19:12

Vi hittade en "gammal flamma" till mig i Jockes skolkatalog. Det var som rätt skoj ändå. Världen är såå liten :) Hehe ja vad ska man mer säga?

Det var länge sedan.


Vi var och fikade på Cafe Oscar idag.. Gott fika å söta grabbar :P

Kan de bli bättre?


Jag och den här datorn kommer inte riktigt överens, jag tycker att knapparna ska sitta aningen annorlunda än vad dom gör så de blir rätt mycke fel ibland.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards