Alla inlägg den 12 december 2010

Av mizzsunshine - 12 december 2010 21:47


Kan man bli nå annat än less såna här gånger. För rastlös för att sitta still, men för ansträngande å göra nått, inte trött för fem öre! Varit i stillhet mer eller mindre hela helgen, sett film och pluggat är väl som det enda jag har gjort, klättar snart på väggarna. jises vad jobbigt det är!


Tur min mami va snäll å skickade halstabletter, yam..


Nä, ska ringa å terra någon sen blire väl sängen likförbannat :)

Av mizzsunshine - 12 december 2010 17:16

Äntligen klar med arbetet om sjukdomar i cirkulationsorganen! :P Kanske har gjort helt fel på vissa ställen, men de får liksom vara så.. Satt flera timmar igår, en lördag! och så några timmar idag och det blir inte bättre än så här. Gode nöjd ändå, mycket enbart för att det är klart och jag inte behöver tänka så mycket mer på det. Imorgon innan första lektionen måste jag däremot öppna arbetet på skolans datorer och ändra lite stilar och annat små grejs, så att det ser bra ut. Kan inte göra det från min dator eftersom jag inte har samma program som finns på skolan.


När jag samlade ihop alla papper och böcker så såg jag mitt praktikintyg som jag också ska lämna in någon dag. Inget negativt om mig i kommentarerna och det känner helt awesome bra!


Redovisning i samhälls imorgon, känns ju SUPERBRA! :( när jag är förkyld, hostar och rösten försvinner med jämna mellanrum.. Borde nog stanna hemma men jag har ingen feber vad jag vet om och vill verkligen inte vara varken sjuk eller hemma. Bara bita i det sura äpplet och se glad ut.


Sov på tok för länge idag känns det som, jag som brukar vara duktig och vakna åtminstone relativt tidigt på söndagar, fast inte för tidigt ändå det är ju trots allt fortfarande helg! :)


En vecka kvar till jul lovet! Jiises vad snabbt tiden går, pjoff!


lala nu svamlar jag bara så ska göra nå annat istället. Tvärfick massa energi, undra varför och varifrån? bäst att göra något vettigt av det iallfall medans det finns kvar! right?


Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards