Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av mizzsunshine - 10 oktober 2010 20:24


Hemma.i.piteå.nu!

Ååh så glad men trött jag är :)


En dusch åså sova sova säng min säng!

Det bästa som finns (Y)


Tankarna på dig dyker upp lite nu och då.

Av mizzsunshine - 10 oktober 2010 13:04

I och för sig så är ju helgen inge slut riktigt ännu :)


I fredags direkt efter skolan packade jag och mami bilen och styrde mot abborträsk, där vi humpade av djuren och fortsatte mot samhället. Mötte upp pappa hos Broder m.familj och sen for jag och pappa för att hämta upp lillis sen bar det av till stugan. Oj så härligt :) Go mat, go dricka sedan plugga lite faktiskt (Y) innan idol och sen film sen gonatt :P Ungefär.


Sov massor gott när pappa kom upp me kaffe på säng på lördags morgonen (förmiddagen) , kom på att vi skulle "Gå garne" i fin vädret. Gästa gofika där och sen hem igen.. Såg titanic på kvällen, det var evigheter sen jag såg den filmen och den är fortfarande lika bra naturligtvis. Kaffe å bulla serverat. mm mmm..


Imorse blev fader förvånad när jag steg upp en timme före väckning :P

Så går det när man somnar halv tidigt.



Men oh så utvilad och glad man känner sig efter att ha tillbringat en helg där ute i skogen, mys. Senare i eftermiddag, kväll blir det å åka hem mot piteå igen, sen är som helgen shlutt! :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards