Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av mizzsunshine - 12 oktober 2010 18:26

Ja, som ni förstår av föregående inlägg så kändes det väl inte allt för lätt på morgonen. Det ordnade upp sig och redovisningen blev genomförd med lite hjälp och stöd, Tack! (Y). Nu får man tilllåta sig att känna den här känslan: Yes! *drar med armen*. Najs!


Helt golvad efter vattengympan idag också, det är så himla skönt på ett sätt naturligtvis även om det är lite jobbigt. Kan ha en smula med resten utav dagen innan vattengympan att göra förmodligen.


Min kära dumbo han naturligtvis tjorva min ring under kylskåpet och där under fanns en hel del spännande och mindre spännande saker faktiskt. Bland annat några prislappar. någon som känner sig träffad? (Lillis?) xD


   

Mina raringar, korten tagna i sommar.. :P


Mys mys mys-kläderna på och ska inte göra ett jota kväll, som har med skolan att gööra. Hur awesome är inte det? Bara ta hand om disken alldeles strax sen bara måå gott och gosa ner sig i soffan.

Av mizzsunshine - 12 oktober 2010 08:14

Japp så känns det idag! Var helt 100% säker på att vi började 8:30 idag, så jag steg upp tidigt. När jag har gjort mig klar där just före 7 tiden kommer jag fan på att helvete, vi börjar ju inte förän 10:30 eftersom halva gruppen har teckenspråk på morgonen. Jaja skitsamma jag for då till skolan tidigt ändå och nu sitter jag här.. och bara gör ingenting och bara mår allmänt crap! Inte ens vattengympan känns speciellt lockande idag, jag vill bara hem å dra täcket över huvudet :(

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards