Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av mizzsunshine - 3 oktober 2010 11:58

Fredagen fick som ingen bra start som sagt.

"Lyset var tänt men ingen hemma" - Jag var i Bahamas en sväng :P


Det blev fart på mig när det blev dags att packa bilen å åka mot A-jaur

Kom hit, åt middag och sen for jag och mami till samhället för att handla sedan styra saabolon mot Jämtland!

Lillis visste att vi skulle komma förbi, men icket pappa. Väl inne på infarten slog jag av lyset och bara levde på parkeringsljuset, parkera framför huset och tryckte igen bildörren så ljudlöst som möjligt. Det va lite läskigt att hitta till bron i mörkret :) Väl inne i hallen börja jag små skratta men pappi blev förvånad och glad! Yes! *drar med armen*

Nästa gång är det någon annans tur att vara med om en supriiise!

Somnade rätt sent, antar att jag var gooode övertrött.


Upp rätt tidigt och börja baka baka liten kaka. Det blev bullar och mjukkakor! mm mm xD Hann med att plugga en del också. Duktiga mej. Hann även tvär-träffa broder, sötelvira och diana :P


Imorse sov jag tydligen som en gris. Ordentligt :P men gott sov jag.

Idag är det söndag och då är det vilodag :) Blir som bara att åka hem till pite lite senare under dagen/kvällen.


De var väl lite om min helg. :P


Vad har ni anonyma läsare gjort i helgen? ;)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards