Alla inlägg den 15 november 2009

Av mizzsunshine - 15 november 2009 22:22

Äntligen :D Min snälla kusin hade tid att klippa mej tidigare idag, blev Heel nöjd :P


Jag och thomas åkte tillbaka till piteå ikväll. Shit så halkigt, hastigheten hölls omkring 40-60 hela vägen i stort sett, efter örnäsberget - stockbäcken blev det mycke bätter och kunde hålla åtminstone normal hastighet. Helt klart en spännande resa. Med släp dessutom, ännu kuligare. hehe. Såg ni sarkasmen i den sista meningen? :P


Lämnade katterna i abborträsk hos mamma och nu ångrar jag mig faktiskt litegrann :/ Saknar dom redan och det känns så himla tyst och tomt när mina små är i min närhet..


Sitter här och känner mig deppig, kort och gott. Tankar och funderingar dyker upp. Det känns inte alls bra, vill inte ens försöka gräva nå ljupare inom mig, vet att det kommer bli så mycke värre och till ingen som helst nytta. Börjar bara att må sämre. Så jag startade musik och hoppas på att det ska trycka undan det mesta negativit igen.. Åtminstone ett tag.. :/


"Lättaste sättet att bli av med festelsen är att falla för den"

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards