Alla inlägg den 8 november 2009

Av mizzsunshine - 8 november 2009 21:29

Idag har det inte varit en sån där seg söndag, när man inte gör nånting och bara allmänt inte alls tycker om dagen.

När jag hade vaknat sådär mitt på dan(oops, sov nog lite för länge) så steg jag upp, åt frukost och duschade i lugn och ro sen gjorde jag mig klar och tog en promenad till musikgränd och var social med mamma och thomas, åt middag och sen for jag hem :D Pratat lite i telfon och donat.


Har fortsatt min packning idag och det är nu när det verkligen syns att grejerna försvinner och det istället står kartonger överallt som man börjar otrivas nå så hemskt. Känner att humöret sviktar litegrann just nu och det är nog bara en början, kommer med all säkerhet att bli värre snart. :/ 

Tur att jag ska befinna mig i renvallen nästa helg ;)


Känns som en evighet tills jag får flytta, trots att det bara är 23 dagar kvar till den 1 dec, vilket jag räknade ut nyss. Ska ringa och prata lite med pitebo imorgon, ang renoveringen och ditt å datt. Hoppas att den vettigaste personen är där, dom andra går ju it ens å prata med. usch


Nu hade jag tänkt att släcka ner och lägga mig å läsa istället istället. Försöka att inte tänka så mycket.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards