Alla inlägg den 14 november 2009

Av mizzsunshine - 14 november 2009 21:33

Folket har gått och lagt sig och jag sitter här på "min" säng och gör inget speciellt. Syster sitter i hennes rum brevid datorn där också hennes mor har gått och lagt sig :P Det är som tyst och stilla förutom knapprandet på datorn hehe. Pratar med lillis via msn hehe. Ganska onödigt eftersom att vi sitter i rummen brevid varandra :P Har man lite att göra så har man, så enkelt är det.


Vi har sett lite pistvakt och våran far undrar hur många gånger vi ska se de där, han undrade nog därför att vi kan i stort sett varenda replik. kan det ha en grundläggande orsak? Jag tror det åtminstone.


Å trött är jag också. Det beror på att det blev en tidig morgon, imorgon får jag däremot sova men bara för det så lär jag ju vakna tidigt. Eftersom jag är trött nu lär jag somna tidigt och därmed sovit klart när det fortfarande är tidig morgon. Förmiddag (mittadan) enligt endel, inga namn näms. :P


Hade tänkt försöka läsa lite ikväll, öppnade inte ens boken igårkväll.


Nu vill lillis att jag ska läsa hennes blogg så då får jag väl göra så som hon säger då (:

Av mizzsunshine - 14 november 2009 15:31

Som svar på en kommentar som lämnades i mitt förra inlägg kan jag bara säga att dom finns kvar, dock inte använda sedan sist :P Vem du nu då än är. Om du råkar läsa detta igen kan du ju diskret tala om vem du är. Jag har mina aningar meen kan ju aldrig vara säker. En smilegubbe säger int mycke..


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dagen började med att jag steg upp en halvtimme innan den tid pappa egentligen skulle väcka mig om det inte var så kallt ute så vi kunde fara å fiska litegrann. Konstaterade när jag hade gått in i köket att det inte var så kallt och det blåste knappt. Så trycka i mig en macka och borsta tänderna så for vi till stugan och tog ut skotrarna. Fiskade litegrann, fick sammanlagt 5 abborrar, sen kom vi på att vi skulle fara till garne å hälsa på guuben som bor där ute mitt i ingenstans. :P Hade ju inte alls klagat om det var mer snö så man slapp allt jävla ris och helveteskap i skogen :P Nå det gick bra iallfall. Sen åkte vi hem och vi åt lunch sen slängde jag mig i duschen och sen bar det iväg på kalas :P Har precis kommit hem därifrån och tänkte bara snabb blogga lite innan jag återgår till att göra nå annat :)


Så du som kommenterade min blogg igår, tala om vem du är :P

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards