Alla inlägg den 11 november 2009

xD

Av mizzsunshine - 11 november 2009 23:54

Det är väl likabra att jag bloggar nu när jag ändå sitter uppe fortfarande. Hade ju tänkt redan för snart två timmar sen att jag skulle lägga mig och läsa för att kunna sen somna i tid. Det sprack ju ganska stort insåg jag för en stund sen. Lika bra att jag ger upp eller hur?


Måste bara få berätta lite från dagens händelser. För att göra en lång historia kort så hade jag sagt till Lillis att jag skulle komma med bussen till arvidsjaur imorgon och då kanske hinna träffa henne på busstationen innan hennes buss hem gick.. Det hon inte visste var att när jag sa det till henne på sms befann jag mig redan i Abborträsk och hade planerat att åka hem till henne och gömma mig och hoppa fram nånstans. :P Mami följde med och vi tänkte att, lillis kommer ju se bilen, men skulle tänka att: ja men hon ska bara hämta nå saker pappa hade rensat från farmorshus. Så det skulle inte göra nånting, hon skulle fortfarande inte ana ugglor i mossen.


Så blev det. När Lillis och hennes mor äntligen kom in på gården med bilen, gömde jag mig i vardagsrummet och hörde hur dom satte sig till bords och började äta. Stod där inne och bet mig i tungan för att hålla mig för skratt. Väntade lite till. Sen gick jag helt enkelt ut i köket och sa HEJ lillis.


Haha, hennes min var obetalbar och man såg riktigt hur tankecellerna knakade :P och hon blev rädd, såklart. :P Hennes reaktion var: Ådi.. ÅDI, ÅDI, ÅDIIII ! MEN .. FÖRBANNADE HELVETES UNGE! D: JAG HATAR DIG! :D Sen kom hon och kramade mig :P sötbarn


She made my day :P


Imorgon ska jag klippa mig, funderar lite hur jag vill ha det. Har hittat en bild på en frisyr, lagt in den på mobilen. Kan visa den och säga att nånting i stil med det där, lite små ändringar bara. Luggen åt andra håller och lite kortare, och mer spret :P Det säger er som läser antagligen ingenting och det är nog lika bra :P Ni får helt enkelt se resultatet senare. kan kanske lägga upp en bild imorgon, om jag blir nöjd. Det brukar jag iof bli när det är hon som ska klippa mig. Förövrigt så vågar jag inte släppa lös så många andra med en sax i mitt hår :P Det känns bra med en fräsch frisyr såhär innan jul och nyår..


Nu däremot ska jag stänga av allt elektioniskt(datorn och tvn) och naturligtvis alla lampor förutom en och läsa en stund innan det är dags att möta nattten med ett leende.


Gonatt

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards