Alla inlägg den 22 november 2009

Av mizzsunshine - 22 november 2009 20:44

Alone in the dark again..


Lillis har nu åkt hem till verkligheten och jag är kvar här i min lilla värld. Känner mig allmänt hm, ensam? inte alls på så bra humör men det kan ju ha sina orsaker och vilka dessa är, är och förblir osagt.. Vet att jag har en del saker som jag verkligen borde göra men har absolut ingen lust. Energi nivån är inte hög på något vis just nu. Bara le å se glad ut :D


Det finns en annan sak som jag irriterar mig på och faktiskt kan nämna åtminstone litegrann.

Det är att om en person säger/"lovar" en sak och sedan någon vecka efter frågar denna person om det fortfarande är okej, så bara nääee, har it tid å prata å sen säga att man ger besked dagen efter och sen int höra av sig alls, inte svara på tilltal/sms. Tystnad brukar ofta betyda ett nej. Det är iallfall den erfarenheten jag har av såna här situationer. Det är ganska enerverande. Varför inte bara säga ragt av precis hur man känner istället för att hålla käft? Så mycket enklare för alla inblandade..


Okej, jag ger mig. Ska sluta klaga


Nu äre inte länge kvar. ;D


Av mizzsunshine - 22 november 2009 13:42

Vaknade nästan i normal tid även om det tog en stund innan man orkade öppna ögonen och inse att man borde släpa sig ur sängen. Slog igång datorn och väntade på att någon annan också skulle vakna och släpa sig upp ur täcket. Satt vid datorn i godan ro och efter en stund gav jag upp att vänta och skulle göra frukost, då sitter personen och tittar på mig ;D Liite smårädd blev jag då. hehe.


Så nu äre väl dags å göra sig klar att möta dagen med ett leende?, för att sen gå över till musikgränd och äta middag. Sen ikväll blir jag all alone again. :/ Det får man väl också ta med en klackspark..

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards