Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av mizzsunshine - 20 oktober 2009 21:34

Då satt man här åter igen. Ingenting spännande har hänt sedan sist jag uppdaterade.. Disk och liknande saker är Inte spännande kan jag ju lova, av hela mitt hjärta. Sitter mest bara här och verkligen överväger att lägga sig och sova så att morgondagen gryr snabbare. Imorgon är det Onsdag och det betyder att jag har endel saker att uträtta. yay.


Hoppas verkligen att Mr.chefen på Phone House får tag på nokia - människorna imorgon bitti och att nokia i sin tur har ett Positivt besked. Så att chefen har något Roligt att berätta sen när han ringer upp mig och meddelar.. Igen.. Vill verkligen kunna sluta tjata om min mobil i bloggen. Känner själv att det är ganska enerverande. :P Fast å andra sidan så är det oftast ingen som kommenterar (förutom du då Lillis, min trogne läsare). Tiger och samtycker. Brukar det väl heta? Har jag hört.


Sängen Here I Come!!

Av mizzsunshine - 20 oktober 2009 19:46

Hemma igen efter simming och middag, blev guud så trötter och allmänt seg. Funderar om jag skulle stängt av tvn och startat musiken istället, så att man får nå gjort. Däremot Så kändes soffan så otroligt härlig just nu. :P Något mer hade jag inte att berätta för tillfället (:

Av mizzsunshine - 20 oktober 2009 16:43

Guud ändå. Var in på The Phone House. Det enda jag kan säga egentligen är att jag behöv inte längre säga vad jag vill eller vem jag är. Dom vet :P När det var min tur frågade jag iallfall om dom vet något nyss, som jag inte redan vet och hipp som happ så slutade det iallfall med att han skulle prata med chefen och tala om att jag hade varit in och han skulle få ringa till nokia direkt på morgonen och sedan höra av sig till mig när han vet nå mer. (som alltid förr, egentligen) Lite små skillnader men utgången är den samma. Fortfarande. Min telefon hade på sig till idag att komma tillbaka och den har den ju såklart INTE gjort. Grrr


Nu ska jag vänta på att min vän ska komma hit och sen ska vi fara å simma.


kram

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards