Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Meen

Av mizzsunshine - 20 oktober 2009 16:43

Guud ändå. Var in på The Phone House. Det enda jag kan säga egentligen är att jag behöv inte längre säga vad jag vill eller vem jag är. Dom vet :P När det var min tur frågade jag iallfall om dom vet något nyss, som jag inte redan vet och hipp som happ så slutade det iallfall med att han skulle prata med chefen och tala om att jag hade varit in och han skulle få ringa till nokia direkt på morgonen och sedan höra av sig till mig när han vet nå mer. (som alltid förr, egentligen) Lite små skillnader men utgången är den samma. Fortfarande. Min telefon hade på sig till idag att komma tillbaka och den har den ju såklart INTE gjort. Grrr


Nu ska jag vänta på att min vän ska komma hit och sen ska vi fara å simma.


kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Av mizzsunshine - Onsdag 3 jan 20:41

Gott slut och god fortsättning på det nya året. Nytt år, nya möjligheter sägs det ju. Ser fram emot de! Såklart svinkallt ute, bara måste nämna det eftersom det är meste bara det man pratar om precis just nu i denna extrema kyla. Bilen kän...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards