Alla inlägg den 1 oktober 2009

yay

Av mizzsunshine - 1 oktober 2009 20:21

har varit på språng hela dagen. lagomt tröttis nu faktiskt


Var in på jysk förut och fastnade direkt för en bokhylla, en lite mindre än just den jag har nu. Den var vit och var jätte fin. Reserverade den så ska fara tillbaka imorgon och köpa den. Var ju som tvungen att höra om någon vill ha den som jag har nu. Det verkar som att det har löst sig ganska snabbt. :P yay va kul. Då kommer den då till användning åtminstone. Annars skulle jag hett den på reprisen bara


Jag känner mig rätt så snäll, nu för tiden. Ska ge mina "husets drink" glas till min vän Anna. Hon hade fått ett sånt glas tidigare så tänkte att när jag inte ska ha kvar dom eftersom jag har köpt nå andra så kan hon ju få dom, eftersom att hon redan fått ett utav dom. :P


Imorgon är det fullt upp, åtminstone på morgonen/förmiddagen.  Ska ringa ett samtal, plocka av alla grejer från hyllan och ställa den i köket eller nå tills vidare, mublera om som jag har tänkt och sen fara å handla mat och sen köpa/hämta den nya bokhyllan. :P Sen på eftermiddagen ska nog Anna komma förbi och sen så kanske jag ska fika med emil om det nu inte bli nån annan dag, som vanligt *ler*


Vad händer i helgen då?. Har faktiskt inget planerat. :P förutom fika med emil då..


nu sitter jag och har video samtal med lillis.

Hon läser upp en uppsats för mig nu :D så ska fortsätta lyssna och vara social.



Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards