Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av mizzsunshine - 22 oktober 2009 21:40

Det har egentligen inte hänt något spännande sen sist jag skrev, bloggar väl egentligen bara nu för att jag i stort sett inte har någon lust att möta natten som väntar..


Gick ner till förrådet en sväng fast vågade inte vara där nå länge, kom på att lampan släcks efter en viss tid och det är lite scary att ta sig till lys-knappen i mörkret. Så jag ställde tillbaka lite grejer och gick upp i lägenheten igen, satt här litegrann och sen fastnade jag för en film som precis slutade. Jag ska väl ta å göra mig redo för natten, ta det med en klackspark och hoppas på att sömnen inte håller på sig allt för länge. Jag är inte ett dugg trött, trots att det blev en tidig morgon imorse. Var inte heller hungrig vid middagstid men åt iallfall. Vet att mitt humör inte blir nå bättre om jag skippar maten. Dom två första tecknen vid deppighet. Sömnlöshet och minskad matlust. Inte bra. Måste få det här att vända innan det blir så att man låser dörren och stänger av telefonen typ. :/


Been there, doone that!


Fan, jag borde hoppa av lycka och ingenting borde kunna få ner mig på jorden iallfall på ett bra tag. Men livet är inte alltid som man har tänkt sig.

Av mizzsunshine - 22 oktober 2009 15:10

Det är vad jag känner Precis just nu.


Är inte alls så glad eftersom att ingenting mer hänt idag, inte ännu iallfall. Jag ger upp! Har ringt några gånger till Phone House nu i eftermiddag och antingen är det upptaget eller så svarar det ingen och nu ids jag inte försöka nå mer! Thats IT! Gå å gräv ner dig telefonsatan.


Däremot är jag Jätte glad för att jag har fått besked om att jag fick lägenheten jag hade sökt och låg tvåa på. Var just på väg till stan när dom ringde så när jag hade gjort mitt ärende så gick jag dit och skrev kontrakt!. YES! YES! YES!

Av mizzsunshine - 22 oktober 2009 07:00

La la la la la  Dags att vakna nu, hur då någon i det blå har tänkt att det ska gå till den här tiden! :P

Har precis kommit ut ur duschen och vaknade till faktiskt lite grann. Ska göra mig klar i håert och ta på mig nå varmare och mysigare kläder och sedan behövs frukost och Kaffe! Efter det borde jag vara redo att möta dagen med ett leende.


Ska iväg på ett möte i stan kl 10 och efter det funderade jag på om jag ska gå till bibblan och läsa lite av boken som jag har börjat med. I hopp om att kanske The Phone House ringer :P Innan jag har hunnit fara hem från stan... You never Know.



Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards