Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av mizzsunshine - 29 oktober 2009 16:43

Hade verkligen sett fram emot den här helgen. Planen var att jag idag skulle hoppa på tåget mot kiruna och hälsa på storasyster med familj. Det blir inte alltid som man har planerat, det är ju inget ovanligt. Var ju inte heller planerat att jag skulle bli sjuk :/ Har ingen direkt feber nu så jag borde vara på bättringsvägen men lär ju ta minst över helgen innan jag e piggelin igen, kanske längre :/


Tänk så skönt de va när man bodde hemma. Behövde inte lyfta ett finger när man va sjukis :/


Halvsitter/ligger i soffan och ser på pistvakt. Inte lika roligt utan lillis men det får ju gå det med. Borde diska undan alla glas som inte blivit diskade på några dagar, av nån anledning. hmm :)


Egentligen skulle jag vilja gå ner i förrådet och hämta upp några tomma kartonger och börja packa ner lite smått. Jag och min mor pratade om det här någon dag och vi kom nog fram till att jag borde vänta med det tills jag är frisk ändå. På något konstigt sätt tycker jag det är lite små roligt att packa ner, rensa och kasta bort massa såna här Bra-att-ha-saker som man alltid sparar på men som man mer eller mindre aldrig använder. Till veckan (om jag har blivit frisk, vill säga) ska jag ringa personen som bor i lägenheten jag ska flytta till och höra om jag får komma å kika igen, kolla kontakter och höra om lite andra saker.


Kom på att idag är den sista dagen det är möjligt att intresseanmäla sig på min lägenhet. Så troligtvis ringer det någon imorgon och vill se lägenheten. spännande :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards