Alla inlägg den 21 november 2010

Av mizzsunshine - 21 november 2010 14:14

Dagens humör är inte alls det bästa och allt känns bara så fail.


vi har pratat endel om faktorerna i min lägenhet som möjligtvis hjälper till att bidra med att min allrgi/känslighet mot katterna och min astma blir värre och värre hela tiden.


Katterna har varit hos mamma nu i någon vecka och jag känner bara tomhet. Det känns inte som att det är mina katter längre :'(


Jag vet att mamma kommer att kunna ha dom hemma hos sig för att dom ska kunna fortsätta vara i livet, men det känns inte heller bra. Jag vet som nästan ingenting längre :'( Det enda jaag vet är nog att jag inte kommer kunna ta hem dom något mer..It sucks!


Jag kommer också att behöva ta kontakt med högre makter ang riskfaktorerna i lägenheten, det kändes också väldigt tufft just nu.


Andra saker som drar ner på humöret just nu finns naturligtvis också,

men det har jag ingen lust att berätta om i bloggen.


Känner mig inte alls taggad för att åka hem till piteå i dag,

för att sedan ta itu med allt som behöver göras och fortsättas med.


Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards