Alla inlägg den 14 november 2010

Av mizzsunshine - 14 november 2010 20:48

Som vanligt orkar jag inte blogga på helgerna.

Kanske för att jag har annat för mig, vem vet?


I fredags så vart det storstädning och stortvättning, tappat strykjärnet i golvet, usch. Det bara spruta grejer från det. Fick faktiskt inte någon sån där allergichock som jag brukar få när jag städat, tur är väl det. Jag klagar inte! Lagomt trötter var jag då på kvällen och somnar i skräck typ för att jag tror mig höra saker som kanske inte existerar, jag vet inte?

Hoppas det inte händer igen iallafall.


På lördagen så var planen att jag skulle fixa de sista, djupdykningar skåp och andra grejer, men det blev inte för att jag for till Johnny istället, eftersom jag fan inte vågade vara hemma!! Trevligt var det ändå.


Kom hem ikväll och nu är dom där skräck-känslorna och ljuden tillbaka igen! Läskigt som fasen, jag vill inte.


Har varit vaken i ca 9 timmar och nu har jag tänkt försöka sova igen om ett litet tag. Yaay! kommer gå käpprätt åt helvete, känner mig inte trött för fem öre - bara seg.


Missekissarna har varit borta i en vecka nu, det känns okej fastän jag saknar dom AS HELL!! Ska bli najs om jag kan fara dit till helgen.. (Y)


Vem vet, när dom kommer hem igen kanske det känns konsigt att dom är här?, när jag har hunnit vänja mig med att dom är borta. precis som att det känns konstigt att dom är borta, när jag är van att dom är här!

Haha jag vet, invecklat.


Nä nu försöka ta sig åt sängen å ladda inför imorgon!

De här ska bli så roligt!! :D

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards