Alla inlägg den 11 november 2010

Av mizzsunshine - 11 november 2010 06:22

Jag hade garanterat kunna ge min högra arm för att få tillåtelse till att fortsätta sova. Dels för att min högra arm var lite ivägen och för att det var så hiiimla skönt och varmt under täcket. mmm jam jam. Blev lite förvånad att väckarn ringde, jag brukar småvakna av sterion några minuter innan mobilen ringer, fast jag hade tydligen glömt å ställa den. Attans.


Sista dagen på skolan inför några veckor, på många går vi ut på praktik. Som en gåva från Ovan så är vi ledig imorgon! Underbart underbart! En dag längre helg dessutom, det klagar inte jag över :P Fan va nice jag ska sova imorgon bitti vid den här tiden.


Ikväll ska jag rensa ner nå grejer till förrådet så dom inte är ivägen längre och jag kan göra en grundligare städning. Planen va att teddy ska dyka upp i eftermiddag också och hjälpa till. Najs!

Teddybjörnen är inte bara snäll, han är stark också :P haha


Ska fortsätta dricka mitt kaffe och sedan göra sig redo att möta dagen.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards