Direktlänk till inlägg 26 december 2015

Why?

Av mizzsunshine - 26 december 2015 23:22

Måttligt less på mig själv endel gånger. Speciellt när jag inte kan somna för att mannen sitter uppe och spelar och inte ligger brevid. Senast igår, nu ikväll ids jag inte ens gå och lägga mig. Vad är det för idé lixom?

Känns skit, eftersom jag är supertröttast..

Det blir alltid så fel när jag somnar sent, ingen ide att tänka "jag sover längre imorgon" istället.

För att det blir int. Vaknar alltid ungefär lika tidigt.. oavsett ..

Dessutom nu när jag ska ta nya tredagars sockervärde, så känns det inte optimalt att sova sent/dåligt.

Hela alltihop blir som fel då..

Jag tog undan julen idag, passade på att köra en städning samtidigt..
känns bra att det är gjort iallafall

Ögonen i kors - lyssnar på brummet från kylskåpet .. riktigt intressant -Nej!!

Grattis Nathalie på din dag :D

Håller typ på att somna sittande här vid köksbordet .. suck.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards