Alla inlägg den 5 december 2015

Av mizzsunshine - 5 december 2015 21:39

Idag är en dag som är mindre bra. Av olika anledningar.


Jag hade sovit tokbra natten till idag, men ändå så är jag hur trött och seg som helst.

Allmänt lätt irriterad på skitsaker. Känns som att det är nå hormoner som spökar! :/ 


Mannen i mitt liv är på firmafest ikväll - så jag har hemmet för mig själv. I och med mitt dämpade humör och att jag inte har nån spännande serie att fördriva tiden med så tycker jag att det har varit tråkigt att vara ensam hemma. Usch! När man lika har chansen å så kan man som inte njuta av det. Obra! 


Nu här mot kvällen så började jag iallfall se Filmerna om Annika Bengtzon .. är inne på andra just nu när jag gjorde en paus för att jag fick telefon samtal. Får se hur länge jag ids se film och om jag får gå och sova när jag vill (och om jag överhuvetaget kan somna) eller om jag behöver hämta hem mannen senare inatt. 


Det var min lördag  :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards