Alla inlägg den 22 oktober 2015

Av mizzsunshine - 22 oktober 2015 09:35


Det har som blivit mer utav en vana att starta Mogges dator och skriva från den än från mobilen, min egen dator ids jag typ aldrig starta nå mer. Nu har man ju facebook och allting annat i mobilen så det behövs som ingen dator egentligen. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde vid datorn förut när man satt där mer eller mindre hela tiden ? Jätteknas.


Det blev en 40 minuters promenad idag också, dock kyligare idag, men härligt ändå.

Fryser sådär lagomt nu när jag kommit in igen.


Har blivit dom senaste kvällarna att jag lagt mig senare än vanligt och märker direkt att jag har svårare att somna, känns inte lovande inför vändskift och dagpass imorgon. Så ikväll när jag kommer hem är det fika,

sen isäng och läsa en stund som gäller. Då kanske! jag lyckas somna någolunda i tid iallafall..


Sen är det ledig helg som är planen. Vad som mer händer under helgen har jag ingen aning om ännu. 


Då vet ni

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards