Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av mizzsunshine - 9 oktober 2015 09:22

Lånade Mogges dator för att ändra förra inlägget litegrann, himla synd att det inte går att göra via mobilappen. 


Var på utbildning med jobbet igår  och sen galej på kvällen, synd att jag inte klarar av att äta middag sent så att jag började må illa iallfall när det äntligen blev dags för mat. Hursomhelst så somnade jag nog direkt jag la mig och kunde inte alls somna om imorse efter att Mogge hade åkt iväg på arbetet. Det gjorde ju ingenting.


Då får jag ut mer av min lediga fredag, har ju dock inte gjort nå intressant alls och nu sitter jag bara här och känner lugnet. Ser att klockan rusar iväg men det gör ingenting. Ska bara orka göra mig klar och he igång nå tvätt för att sedan fara till staden och handla litegrann.


Senare idag kommer Janne och Tina, Imorgon kommer även mogges andra bror Roger. Så det blir att fixa färdigt taket, äntligen. Skönt att  det blir klart självklart, men också skönt att bli av med plåten som legat på gräsmattan + allt skräp som dräller överallt :P 


Åh, fortfarande lite trött i rötterna känner jag. dags att ta tag i den här dagen. 


Puss på fredag ;)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards