Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av mizzsunshine - 24 oktober 2014 16:18

Åh så skönt med bra sömn inatt, sovit hela natten och det bästa var ju att få chansen att somna om när älsklingen hade åkt iväg på jobb. En dubbelsäng för mig själv att sträcka ut mig på :) Fast i och för sig så hade väl det allra bästa varit att ha en älskling att krama på brevid. Det är otroligt vad en bra natts sömn kan göra med humöret och för själen.


Tokigt skönt med en ledig dag, det behövdes kände jag. Har bakat en kaka och det är helt okej att drälla medans man gör det, tur det inte vart så mycket hihi och att allt nu är undan diskat och bortplockat. Väntar in älsklingen som borde komma hem med en mega påse godis vilken minut som helst :P


Annorlunda fredagsmys middag idag när grillen är översnöad :P Sen väntar bio ikväll, blir kul! 


Det känns lite galet att sitta vid megadatorn och blogga men ides inte ta fram min laptop när jag vet att Mogge ändå ska starta datorn och leta fram nån film aldeles strax. Är inte alls van så här stor "skärm", är van min lilldatorn hihi.


Ha en bra helg folket, det ska jag.


Puss

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards