Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av mizzsunshine - 26 oktober 2014 10:59

Ligger i soffan och känner lugnet, ser supernatural. En sån där dag när man bara klivit upp och dragit på sig nå kläder och struntar fullständigt hur håret ser ut. M startade en tvättmaskin som jag borde hänga upp - om ett tag när jag känner för det.

Känner lite sådär söndagsångest även fast jag inte egentligen behöver. Har varit skönt med långledig helg, känns som att jag behövde det.

Jag har en del att göra till veckan. Har bestämt att jag ska simma minst två ggr. Jobbar måndag och tisdag dagpass, fredag kväll och jag hoppas verkligen att jag får semester lördag och söndag som jag har sökt. Eftersom det är party på lördagen. På måndag efter jobbet ska vi göra endel ärenden, på tisdag hade jag tänkt simma efter jobbet och sen pratades det om ev middag hos vänner. På onsdag morgon tänkte jag simma sen är tanken att jag ska åka till Arvidsjaur på kalas (Pontus fyller år) Ev stanna till torsdag eller fredag. Får se då vad som blir av och inte..

Igår mublerade jag om lite ljus i köket och jag tycker att det blev supermysigt, får tända lite ljus ikväll när det är mörkt så jag får se hur det ser ut..

Puss

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards