Alla inlägg den 17 januari 2011

Av mizzsunshine - 17 januari 2011 21:30

Är det tillåtet att inte vara smartast på en måndag?

Jag som oftast, med vissa undantag bara dricker kaffe på morgonen har just gjort misstaget att dricka det också på kvällen. Smart drag där! Som att jag inte har haft nog problem med att somna på kvällarna. Fast å andra sidan så går jag ju runt och säger att det inte känns som att kaffe effekten biter på mig.. Ibland gör den nog det, ibland inte. Kan också vara lite som jag tror att mycket av det är psykiskt. Att man intalar sig att man blir pigg av det.


Jag är inte direkt minsta trött ännu och det är lite konstigt. Har nog inte lyckats vända tillbaka dygnen riktigt efter tiden i Kiruna! Kul var det iallfall. Saknar att lyssna på MixMegapol


Det känns åtminstone bra att skolan har sparkat igång igen. Dessutom utan sovmornar eftersom vi nu har TSP, KoY och Etik som vi inte hade tidigare..


Nä nu är det dags att göra något vettigt :P


Stort grattis till Simon och Maja som fyller år idag.

Å en stor saknad efter mormor! miss you!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards