Alla inlägg den 9 januari 2011

Av mizzsunshine - 9 januari 2011 19:37

Så otroligt massa skönt att vara hemma.

Min egna säng, min nya kudde. Sova gott inatt var det ja!! YES


I torsdags var planen att vi skulle åka över till Norge och kika fast det blev inte eftersom att när vi vaknade på morgonen kollade vi upp vädret och inspg att det var åthelvete för dåligt väder för att åka så vi stannade i stan och hittade på annat trevligt istället.. ;) Å så fick jag massage och satan vad så lite kan göra så mycke. Ont gjorde det fast ska man må bra så får man lida pin, right?


I fredags städade jag och Jenny lite i hennes garderob och provade kläder. Kul! Fick några linnen och låna lite annat :P


Å så har vi kommit på några grejer. Som att skriva ner roliga saker som sägs i en bok. kul att läsa senare och se hur mycke hyss man ha hittat på under en tid!! haha


Lång bilfärd på lördagen när vi styrde mot Arvidsjaur. Mötte upp Mami, Thomas och Pontus i Jmk. Byte av barn hehe. Jag och Lillis åkte med Saabolon till Arvidsjaur och Pontus åkte hem till kiruna. När vi kom till Abborträsk var jag måttligt less på att åka bil.  På kvällen när jag startade datorn insåg jag att sändaren till min datamus var som poff borta. Fail! Den hittades iallfall senare i bilen och är inte helt och hållet borta, bara inte där den egentligen ska vara.


På ett sätt känns det som tråkigt att ha farit från kiruna, det är alltid kul att ses och umgås! Tyck it om att ni bo så långt bort :(


Det känns tomt att vara helt ensam, med tanke på att jag alltid haft folk omkring mig dygnet runt sedan vi fick jullov.


Är ju då hemma nu och ska bara måå gott ikväll, nöta lite one tree hill och så.. Göra nytta imorgon och sedan börjar allvaret om och allt ska återgå till vardagen.


Längtar till Februari!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards