Alla inlägg den 4 oktober 2018

Av mizzsunshine - 4 oktober 2018 20:01

Det började igår..

Jag hade smärta i högra sidan magen typ.
Hade haft de smått sådär i ett par dagar..

Lider i tysthet mest..

Men tillslut igår em. Så gick de inte lida i tysthet längre.

Pratade med hc, hänvisade till akuten när de va sent på em och dom inte skulle hinna känna och klämma på mig.

Efter middag åkte jag och Mogge upp.. Fick en smärtlindring som inte hjälpte, fick sedan en kul spruta med massa fina saker och jag blev bra direkt! Kände smärtan lite sådär men jag kunde andas och vara som folk.

Ultraljud, kontroll av galla, njurar m.m Prover visar förhöjda värden på infektion...

Kunde inte direkt se något galet.

Dom vill inte släppa mig helt, så skulle komma tillbaka efter lunch idag för nya prover sen ultraljud uppe på röntgen..

Fick med mig o lite smärtlindring hem. Som jag behövde ta först vid 5 tiden imorse. Och den hjälpte.

Annars skulle jag behövt åka in igen..

(ca 5 timmar på akuten)

Idag.. Till sunderbyn med lucas, på ögon. Allt såg bra ut. Tur Mogge följde med för jag kände mig ganska dåsig.

Tillbaka till akuten idag, nya prover i omgångar, ultraljud, där de inte visar något. Läkaren kände och klämde på magen, misstänker blindtarm? Men inte de. Till slut, efter totalt 4 timmar (idag) på akuten så ger han mig diagnosen njurbäckeninflamation, en variant av urinvägsinfektion..?

Antibiotika i ett par dagar och smärtstillande..

Få se vad de blir av detta..

Tur mamma är guld värld! Jag älskar dig! <3

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards