Direktlänk till inlägg 8 september 2018

Lördag

Av mizzsunshine - 8 september 2018 20:19

Idag tog jag en promenad på förmiddagen, bara storytel och jag. Så välbehövligt!

Sedan efter lunch åkte vi till Nimbys för att låta Tova härja lös litegrann och det gick ju jättebra.

Förutom att hon sprang in en vända i köket så gick det ju även bra att få henne därifrån. :)

Så roligt att vara med henne när hon är glad och någorlunda samarbetsvillig..

Sedan har vi bara tagit det lugnt hemmavid. Grillat till middag mums!

Eftersom Tova somnade i bilen påväg hem och vi åkte en sväng extra får vi sota för det ikväll när hon inte alls är trött och vill inte alls sova verkar det som.

Lucas har precis somnat, det tog ju bara ca 15 min ikväll innan han hade trillat och bökat färdigt.

Dags att se hur det går för mogge och Tova sedan plocka undan och greja..

Då vet ni det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards