Direktlänk till inlägg 12 juni 2018

En sån dag :(

Av mizzsunshine - 12 juni 2018 19:59

Har fått hur bra som helst tills lite tidigare ikväll. Puh :(

Nåja. Jag var till läkaren idag men beslutade att jag inte ska ta nå Depp piller utan jag ska ta en lägre dos av samma tablett jag har till kvällen, för att dämpa ångesten. Får se hur det fungerar.

Hämtat grejer till min bil på Norrlands som mogge är iväg och monterar dit ikväll. Tack älskade du <3

Tova hade inte sovit en blund på dagis idag. Vilket resulterade i att hon somnade kanske redan innan hon la till sig för att sova.

Usch jag känner mig så hemsk, som "bråkade" med henne för att få tånaglarna klippta men det gick inte vänta längre. Knappt några tånaglar blev klippta (då hade pappa kommit hem) och hon såg ändå tv som jag hade sagt att hon inte fick om inte vi fick klippa tånaglarna, fail!! :(

SKRÄP!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards