Direktlänk till inlägg 24 maj 2016

Äntligen!

Av mizzsunshine - 24 maj 2016 22:00

Idag bestämde jag mig för att ta tag i saker ..


Allting började egentligen med att jag känner att jag är less på att för det mesta vara hemma, Jämt!

Helt underbart att ha hand om älskade Tova men lite tjatigt och jobbigt att jämt vara hemma.

Diska, tvätta, plocka undan .. Hela tiden! Usch! 


Jag bestämde mig för att jag behöver komma iväg från huset, få ensamtid och röra på mig. 

Det bästa sättet att få allt de på är att förnya mitt års badkort och simma! 


Dom går över till sommartid nästa vecka men har ändå öppet två kvällar i veckan och det passar perfekt eftersom det är då jag kan ta mig iväg! Kvällstid, två kvällar i veckan, jättebra!


Sagt och gjort så blev det så, en stund efter middagen åkte jag iväg. förnyade kortet och simmade i 30 min.


Helt underbart skönt!  


Är sådär trött, ni vet ..

Inte "Jag-har-legat-i-soffan-hela-dagen-trött" Utan trött för att man faktiskt har rört på sig.

Kroppsligt trött eller vad man då ska säga.


Kände mig som en blyklump när jag klev upp ur vattnet, det var jätte härligt att chilla en stund i bastun efteråt.


En Note till mig själv  - Nästa gång, ta med astmasprayen. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 18:31


Ett besök på biblioteket med dottern i eftermiddag, väldigt mysig egentid tillsammans bara hon och jag :)     ...

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 10:39

Idag är det måndag, bara jag som tycker att det är bra? :)   Nu sitter jag vid en dator för omväxlingens skull.  Lyssnar på tystnaden i huset när barnen är på dagis/skola :)    Lite mer än en veckan sedan jag opererade bort gallblåsan och j...

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards