Direktlänk till inlägg 8 maj 2016

Våran dag

Av mizzsunshine - 8 maj 2016 08:26

Japp, den 8:e varje månad är våran dag. Som bara fylls på eftersom och många många fler ska det bli. <3


Denna gång 2 år och 2 månader tillsammans och just denna dag fick älskling ta sovmorgon.

Jag Tror! att Tova har sovit precis hela natten och jag fick väcka henne strax före 7 för att inta sin frukost.

Tur att jag vaknade själv en stund före. 


Det som är ännu bättre är att jag har sovit där uppe flera nätter, så vi alla har kunnat sova tillsammans i samma rum, faktiskt! och jag har sovit som en sten. Jätteskönt!! 


Nu sover Tova också en snärt så jag tog tag i att sätta mig vid datorn och skriva lite när jag fick egen tid.

Det händer ju inte allt för ofta :) 


Idag är planen att vi ska vara ute endel å kratta å kanske ta fram paveljongen ..

Hopppas, det är så mys att sitta där i! :) 


Vi får se vad det blir, det känns dock lite svårt att klä damen för utevistelse nu, vågar inte riktigt lita på att det är varmt nog i luften för att ha Tova sommarklädd men ändå vill jag inte pälsa på henne för mycket.


Hmm sist löste jag det med att ha på henne lite mer kläder men att låta wooksi påsen vara ganska öppen .. Svårt de där.  Däremot har jag märkt att det är bra att vi har en grå vagn istället för svart!!

Den blir inte lika varm fastän den står lite i solen. Underbart.


Ha en bra dag, det ska vi! :)


Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Av mizzsunshine - Onsdag 3 jan 20:41

Gott slut och god fortsättning på det nya året. Nytt år, nya möjligheter sägs det ju. Ser fram emot de! Såklart svinkallt ute, bara måste nämna det eftersom det är meste bara det man pratar om precis just nu i denna extrema kyla. Bilen kän...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards