Direktlänk till inlägg 3 maj 2016

Alltså! !

Av mizzsunshine - 3 maj 2016 23:16

Kanske lovar för mycket nu men det känns som att dom vakna nätterna och att äta på helt fel tid håller på att gå över.

Det är flera nätter nu som Tova har sovit egentligen hela natten förutom att hon har gnällt och knorrat flera ggr. Inatt bara en gång!! EN!!

Jag vaknade när jag fick morgon pussen av älskling, 6.30 och då sov ungen fortfarande!! Jag fick alltså väcka henne strax före 7 för att nu var det dags att äta.

Igårkväll matade jag henne tills hon slocknade. Lät farligt men hon fick sin vanliga mängd (ca 165ml) men skrek och skrek efteråt. Jaha, trött eller mer hungrig? Hon vägrade somna. Så då tänkte jag att jag testar med lite mer mat. Jajamän, de gick ner ca 40-50 ml till. Sen slocknade hon!!

Ikväll blandade jag 210ml. Med en lite längre paus i slutet så gick allting ner till slut. Helt galet men det är bara bra!

Magiskt!!

Gick ut och gick en promenad här ikväll, hon var trött och jag tänkte att hon somnar säkert strax bara hon kommer på att sluta skrika.. gick en bra stund så slutade hon iaf skrika. Men under hela timmen jag gick så var ögonen stora och inte alls trötta. Lilltjejen :)

nåja, jag fick en promenad i kvällssol och tjejen var lugn stor del av tiden. Win win :D

Imorgon siktar vi på föräldraträff och sedan känna lugnet resten av kvällen :)

Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 18:31


Ett besök på biblioteket med dottern i eftermiddag, väldigt mysig egentid tillsammans bara hon och jag :)     ...

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 10:39

Idag är det måndag, bara jag som tycker att det är bra? :)   Nu sitter jag vid en dator för omväxlingens skull.  Lyssnar på tystnaden i huset när barnen är på dagis/skola :)    Lite mer än en veckan sedan jag opererade bort gallblåsan och j...

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards