Alla inlägg den 26 november 2015

Av mizzsunshine - 26 november 2015 20:56

Tog fram Julsakerna i går kväll, så på förmiddagen har jag placerat fram alla ljus å tomtar m.m

Åkte på två möten i stan, fixade middag och efter det har jag strukigt bågra dukar och gardiner, bara till fönsterna på nedre våningen (5st). Ids inte alls byta där uppe! Mogge har fått hänga upp dom.

Fönstret i data rummet tjorvar såklart. Fästena ramlar ner varje gång man rör i stängerna så han skulle fixa de i helgen. Annars är allt klart nu! Min rygg känns däremot som att den har gått AV på riktigt!

Mogge sa nyss : "Ta å lägg dig å vila, NU! !" Så det är bara att lyda order.

Ligger på sängen i datarummet och jag vill bara gråååååta!! Så ont gör det. Helvete å!

Jag hoppas för allt i världen att min önskan om att ta semester på söndag går att genomföra.

Chefen hjälpte till och försökte dra i några trådar, får höra imorgon om det går att genomföra. Hoppas hoppas.

V.27 nu. Och min rygg gör såhär ont när jag tar mig för att göra nånting. Oj oj. Hur ska det här gå ?!?

Nåja. Får hålla ut några veckor till.

Då vet ni.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards