Direktlänk till inlägg 25 maj 2015

Ledig måndag

Av mizzsunshine - 25 maj 2015 14:22

Startade Mogges dator för att kika lite recept och eventuellt skriva ut lite, hittade endel men blev inte riktigt som jag tänkte vid att skriva ut. Får ordna till det lite senare. Medans jag ändå sitter här passar jag på att lyssna på musik och bara skriva här.


Såhär efter arbetshelgen känner jag mer väldigt härjad och överkörd av någonting stort!

Helt otroligt att jag känner mig värre idag, än igårkväll. Sovit som en sten och det var amazing att somna om imorse efter att mogge hade åkt mot jobbet, gosa till hans täcke och bara må! Lycka :)


När jag äntligen vaknade till ett par timmar senare så känner jag hur ont jag har överallt! i vänstra foten,  i högra fotleden, i benet, i armarna, i ryggen. för att inte tala om vilken mega huvudvärk! Usch!! Kände inte alls för att klia upp men de måste man ju tillslut göra hur som helst. trist nog.


Kaffe och tidningen i lurgn och ro .. Handla lite inför bakning som jag inte ides göra idag, får kanske bli då imorgon istället. dåå skulle jag ändå få storfrämmen :P Min mamma skulle komma hit över dagen medans Thomas är på andra äventyr. 


Nu i eftermiddag när Mogge slutar så ska vi åka till luleå och göra storheden :P 


Har en sån otrolig harmoni i kroppen just nu, avslappnad, lugn, megatrött förvisso!, lycklig över småsaker i den övrigt normala vardagen .. "It is the little things that makes the big things" - Lucas - One three hill .. Eller hur de då var han sa, kommer inte riktigt ihåg. Kommer du ihåg Lillis? :P


Åh så trött!!  ska snart åka iväg och hämta upp underbaringen min .. Puss



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Av mizzsunshine - Onsdag 3 jan 20:41

Gott slut och god fortsättning på det nya året. Nytt år, nya möjligheter sägs det ju. Ser fram emot de! Såklart svinkallt ute, bara måste nämna det eftersom det är meste bara det man pratar om precis just nu i denna extrema kyla. Bilen kän...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards