Alla inlägg under augusti 2014

Av mizzsunshine - 14 augusti 2014 18:28

Dagen började fint. Vaknade av att jag blöder näsblod, men nåväl det gick ju över. Hade en jätteslö förmiddag. Drack kaffen och läste tidningen i lugn och ro. Tog undandisken och sen tillbringade jag reaten av den lwsiga förmiddagen i soffan framför spel pch serie.

Ibland blir man bara så frustrerad !! Å ingenting kan man göra åt det.

Men snaaart är det helg, bara ett dagpass på jobbet kvar innan dess . Förhoppningsvis hinns det med lite fredagsmys sen göra massa nytta puh.

Jag måste städa min bil snart, den ser heemsk ut på insidan, bås och smuts på sätena, dammig på instrumentbrädan .. huva!

Av mizzsunshine - 12 augusti 2014 20:47

.. men fortfarande fullt upp! Meen nu äre nära att lägenheten är tom.

Jag och mamma har varit och hämta det som rymdes i bilen. Vilket innebär att det är två glas pedistaler, en spegel, en tom kartong, en påse med påsar, sängen, soffan, vardagsrums bordet och tv bänken kvar .. i lägenheten. Plus då däcken, nån kartong och vinterkläder som är i förrådet. :)

Det blor no att hämta det i helgen tror jag eftersom jag jobbar kväll nu onsdag och torsdag .. :)

Imorgon ska jag ringa fotvården, huva ser inte fram emot det.. uuh, de kommer göra ont. Idag på vårdcentralen sa hon att dom kan pilla upp nageln, så den inte växer neråt mera.. Men värt det om de räcker,så behöver jag inte operera.

Nu fotbad och omplåstring. Sen soova!

Av mizzsunshine - 11 augusti 2014 22:57

.. men fullt upp ändå. Jag och mamma har rensa ut mina papper/räkningar sen 2008. Der var på tiden vill jag lova. Blev en hel kartong!

Skeppade iväg en massa grejer med mamma och thomas så de blir mindre och mindre kvar. Känns bra de här :)

Av mizzsunshine - 9 augusti 2014 21:41

.. och arbetshelg, men int gör de nått. Bara imorgon kvar tills lite ledighet :) fullt upp ändå.

Usch, ha typ nageltrång på bägge stortårna.Tur de är tisdag snart så jag får kolla upp de .

Nu mys med bästa M <3

Av mizzsunshine - 8 augusti 2014 10:27

Idag har jag haft ett sånt där såg-livet-passera-ögonblick idag. Det var hemskt!

Kommer och kör på långnäs-rakan(?) När jag ser en pågående omkörning , NÄRA! Alltså idioter som gör sådär ska fan inte ha körkort eller köra bil! Jag var tvungen göra en kraftig inbromsning för att undvika frontkrock i 80-90 knyck !! Gud förbannat! Hade jag vetat att jag skulle överleva krocken hade jag tamefan gasat! He skull ha lärd hon/han!

Men bli så rädd! :(

Jag älskar dig min M <3
5 månader idag, puss

Av mizzsunshine - 6 augusti 2014 22:42

Till synes en ledig onsdag men fullt upp hela dagen ändå. Hunnit vara in på nolia en sväng ikväll.. usch, tycker inte alls om folkmassor! :)

Jag flyttar till Sjulnäs, så projekt tömma lägenhet har pågått nån vecka, i fredags så gick nyheten ut till omvärlden också :) (facebook^^) På fredag ska väl tidningen börja komma hit, hade blivit nå strul så hade inte börjat fungera igår.

Jag har tagit nån kartong här och nån kartong där och möblerat in i huset men nu börjar det faktiskt bli tomt i lägenheten! Smågrejs som inte direkt går att packa ner är kvar, nån öppen kartong med lampor och tavlor är kvar. Säng, soffa, tvbord, tvbänk, tvn, köksmöbler är kvar ännu. Förrådet också. Men de är ju lätt fixat! :)

Förutom några möbler som M har hjälpt mig med så har jag fixat och donat med allt själv.. duktig tjej!

M <3

Av mizzsunshine - 4 augusti 2014 18:05

Den här dagen had man ju kunna hoppa över totalt!

Trött som ett helvete imorse efter lite sömn, irritation allmänt och på tok för varmt ute.

Det blev lite bättre när arbetsdagen var slut och mannen kom hem från dagens arbete. Har en massa saker att göra egentligen men det går segt nu. Skulle helst bara somna nu, men säkert bättre att hålla igång lite tills det är lagligt att sova.

Då vet ni

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards