Direktlänk till inlägg 21 juli 2012

Yes

Av mizzsunshine - 21 juli 2012 21:19



 Det blir flytt till höst och det känns jättebra!

  Tanken var väl inte att flytta tillbaka till öjebyn, men har kommit på att jag vill ha lite större och egen ingång så då blev det såhär, den inglasade balkongen är också ett plus naturligtvis! Jag längtar :) Miiiihh!!


Ser redan framför mig hur vissa saker kommer att se ut, färger och möbler, ljus och annat som jag vill ha lite här och där, hoppas bara att resultatet ser lika fint ut som det gör i mina tankar! :) Men det är klart, kommer väl ta en stund att få det precis som jag vill ha det med tanke på att jag inte fått till vissa saker i den här lägenheten ännu och snart är dags att packa allt igen.


Jag klagar inte, någon gång måste jag väl ändå hitta de stället där jag kommer att kunna bo i några år iallfall.. Shit, måste lugna ner mig! :) right?



Det kliar i fingrarna att börja packa och stöka nu, men då får ja bo i kartonger i ett liv innan det är dags så det är bara att sjå mig! Det hinns xD


Planen är att först och främst rensa ut lite saker som inte ska eller behöver vara kvar, både från lägenheten och jag vet att det finns massa smått och gott i förrådet som definitivt inte ska släpas med till nästa förråd! Nu får de vara slut på onödigt sparande. "Bra-att-ha-saker".. Vissa saker har jag inte ens rört på flera år så varför skulle jag helt plötsligt behöva göra det nu, lika bra å kasta det!







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards