Alla inlägg under juni 2011

Av mizzsunshine - 29 juni 2011 22:54

Kom på den smarta iden att jag kunde ju fara till mamma och hjälpa henne med packningen eftersom jag börjar jobba fredag kväll igen. Sagt och gjort, snabb packade och brännde iväg,


Mötte upp folket på Gielas, hann få mig en kram av broder min och tog ett dopp i de härliga vattnet innan vi åkte vidare.


Nu ikväll for vi och hämtade upp Lillis sen vidare till stugan och tog ett dopp där, mimmi  badade också, U-båten med propeller, så duktig hon vaa dåå! :D

Gode Härligt å köra volvo egentligen, man sitt som en kung å bara måå..


Imorgon är det fullt upp som gäller.. vete tusan hur vi ändå ska hinna göra nå vettigt trots att jag är här och försöker styra upp de här litegrann.


Nu blir de kall dusch och sen sova.. I Guess..


Då hörs vi

Av mizzsunshine - 28 juni 2011 19:43

Har fixat klart i gamla lägenheten idag så imorgon blir det att lämna in nycklarna! Så himla skönt att det är gjort och ännu bättre lär det kännas imorgon när det också är fixat.. :D


Va utan kaffe filter imorse, inte en bra kombination men de gick ju ändå. Jag är ju inte den som dricker kaffe hela dagarna i ända men på morgonen vill jag faktiskt ha det :)


Nu blir det att koppla in tvn (har bott i lägenheten en vecka utan att ens koppla in tvn.. hallå?) ;D och sedan slänga mig i soffan och se en film. Det var år och dagar sen känns det som..


Då hörs vi.

Av mizzsunshine - 27 juni 2011 21:54


Skulle förklara för Lillis, Teddy å Johnny att mina skor hade gått sönder och dom trodd jag överdrev litegrann när jag sa att: "Hela underredet på skorna va trasigt"


 

Lillis kom på den smarta iden att om jag går omkring med dom sådär så har jag skapat en ny tradition av flip-floppisar !  

Av mizzsunshine - 26 juni 2011 16:13

Dags att ladda för att återgå till vardagen igen efter en annorlunda men ändå rätt kul helg :)


Att vara chaffis åt folk kan vara både rätt roligt och ibland väldigt tråkigt men denna gång var det bara roligt :) Spela kubb i blötgräset, köra en awesome bil, lyssna på vad alkoholen ställer till med i huvudet på folk (denna gång roliga grejer), med mera ..


Varit till munksund och färgat håret idag så nu e de som mörkbrunt/rött/svart igen :P bra bra. Men tyck lite synd om Lillis där lyset är tänt men det är ingen hemma.


Nu ska jag dona å grejsa lite här hemma så det blir klart nån gång :)


Då hörs vi

Av mizzsunshine - 25 juni 2011 13:29

Jasi, Normalt så tillbringas den i stugan. Med pappa & den där hunden, ev syskonen och ibland även andra. Slåss med myggen, spela kubb, grilla sociala och bara må gott!


Men .. i år så har jag varit hemma, vänt på dygnet pga att jag jobbat natt innan, grejat på i lägenheten, inte gjort någonting speciellt alls. Det enda som rikigt har varit som det brukar vara är att umgås med Lillis. :P Å det är ju super trevligt men det känns ändå som att det är något fel som är trasigt. Nej nästa år - Stugan!


Ikväll blir det att vara chaffis och glädjas åt att jag åtminstone kommer må prima imorn! ;D haha Detta kan bli en riktigt spännande kväll..

Av mizzsunshine - 21 juni 2011 16:21

Flyttlasset gick igår, trotsade vädret och full fart. alla möbler och rätt mycke kartonger och andra saker blev flyttade.. Sov i nya lägenheten inatt.. Awesome! Jag stormtrivs..  Har hämtat lite mer saker från gamlägenheten idag så det börjar sina där faktiskt. Skönt.. Förrådet är kvar ännu sen är det bara städningen att ta itu med sen äre klart!!


Är i Bergsviken nu och ska käka nå mat, passar på att låna internet och uppdatera lite. Är som halvt utan internet nu när jag bestämde flyttdatumet den 22:a men så blev det att jag flyttade tidigare.. :) Inte mig emot faktiskt.


Längtar tills upppackningen är som klar och man kan ta det lugnt och jobba i lugn och ro. :P På tal om det så har jag fått extra jobb. Hur bra som helst! :P


Då hörs vi.

Av mizzsunshine - 19 juni 2011 21:05

Vars tog den här helgen vägen? Poff borta. Just de, har jobbat och sovit :P


Har som precis landat hemma och ska nog göra nå nytta innan det är dags för sängen återigen. Bara ladda om för imorgon hämtar jag nycklarna till nya lägenheten sen bär det av! Jises..


Kortslutning Jag är nog ungefär lika trött som igår kväll trots att det inte kändes så när jag for från jobbet, de få som pratade med mig igårkväll det ju hur det var. :P He stå lika still idag.


Då hörs vi

Av mizzsunshine - 16 juni 2011 22:43


Vilken känsla det är ... wow Fortfarande, efter ett par månader med körkort så känns det helt AWSOME att kunna bränna iväg med bilen ;P Hämtade mami i lule ikväll sen mötte vi upp Thomas så att jag kunde få tag i min bil. så for vi därifrån samtidigt alla tre, i olika bilar. :P wie. svårt att beskriva känslan men jaa..


Missförstå mig rätt!

Jag tyck om min pärla men jag längtar faktiskt efter en annan bil.


En bil som e relativt bränslesnål, okej storlek, där man sitter skönt i sätet, kopplingen fungerar precis som den ska, där bältena inte tjorvar så förbannat :), där man kan ställa in backspeglarna innifrån bilen (lyx), centrallås hade varit som trevligt, AC har absolut inte skadat! :P Jaaa vad annars hade jag kunnat säga. Hmm Det räcker kanske så där med att klaga på min pärla..


Hade som halvhoppats på en tidig kväll ikväll.. men mjau det lär ju inte ske eftersom det är någon annan än jag som ser tv!! Men snaaart snaart får jag kanske sova som en normal människa igen.

Imorgon är det jobb som gäller, men först lite ärenden och fix inför flytten.

Lite isfolket nu kanske? jaaa, tro de blir nå sånt.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards