Alla inlägg den 6 mars 2010

Av mizzsunshine - 6 mars 2010 22:11

Har sovit massor nu det senaste dygnet. Somnade rätt tidigt igår ändå och vaknade ungefär kring kl 10 idag när mamma och Pontus kom förbi. Sen sov jag några timmar på eftermiddagen också. Det var strålande sol när jag somnade och mörkt som natten när jag vaknade. Gjorde middag och sen la jag mig å såg film. Nyckeln till frihet, som jag har sett så många gånger förr och efter det så började jag se Lassie och indianpojken.

Den är strax slut så lär väl fortsätta med Lassie på nya äventyr :)


Kollade febern för en stund sen och som tur var har jag då ingen just nu iallfall. Det kändes som att jag hade det förut men kanske sov bort den :) Hade en sjuhelsikes huvudvärk också och den verkar ha försvunnit den också. Det var inge roligt alls, låg i sängen och det kändes som att den snurrade massor. Huva.


Nä nu film och sen förhoppningsvis fortsätta sova.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards