Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Rubrikbrist

Av mizzsunshine - 6 september 2010 20:56

Kom på att jag ska påpeka att jag har ett nyfunnet gammalt intresse ;P

Lyssna på radio genom sterion har jag inte gjort på år och dar.

Däremot nu när jag har en ny så lyssnar jag i stort sett hela tiden, från det att jag kommer hem efter skolan tills det jag går och lägger mig, den tid jag då är hemma..


Tycker det är som härligt att ha nå musik i bakgrunden när jag pluggar, inte alls högt, bara sådär pass att man hör det.. På det viset blir det som aldrig direkt tyst heller.


Å på tal om min sterio så har jag väckarklocka på den så jag kan vakna både till skiva och till radio.. Så nu har jag ställt sterioklockan ett tag innan jag egentligen ska vakna så jag märker om jag vaknar av radion eller icket.


Imorse vaknade jag tidigt, kände mig inte alls speciellt trött så jag slog igång radion och la mig i sängen igen. Givetvis somnade jag om sådär halvt om halvt och var mer död än levande när väckarklockan(mobilen) ringde ca en timme efteråt.. Jises. Att man aldrig lär sig. Det är livsfarligt att somna om när man väl har vaknat en gång. Huvaligen. Är huvudet dumt får kroppen lida, sägs det och så är det faktiskt i många tillfällen.


Imorgon är det självstudier hela dagen och så vattengympa sista lektionstimmen! (Y) å så middag i Bergsviken.. Kan de bli bättre?

Har svårt att tro de ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Torsdag 2 maj 20:22


    En dag till ända. Iväg med barnen på morgonen sedan en längre morgonpromenad med Valle, senare fick jag besök av Angelica :) Riktigt trevligt att ses, det var så länge sen.   Fick en palett stickling :) Ska bli kul att se hur de...

Av mizzsunshine - Måndag 29 april 09:30


  Min älskade vän <3        

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 18:31


Ett besök på biblioteket med dottern i eftermiddag, väldigt mysig egentid tillsammans bara hon och jag :)     ...

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 10:39

Idag är det måndag, bara jag som tycker att det är bra? :)   Nu sitter jag vid en dator för omväxlingens skull.  Lyssnar på tystnaden i huset när barnen är på dagis/skola :)    Lite mer än en veckan sedan jag opererade bort gallblåsan och j...

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards