Alla inlägg den 8 december 2009

Av mizzsunshine - 8 december 2009 23:06

Det hinner knappt bli morgon så man hinner vakna så är det kväll igen och det är dags att sova. Herrejiises. Man tror att man ska hinna göra så mycket men likförbannat har man inte hunnit göra hälften..


Har hunnit träffa Thomas och Diana som hastigast på förmiddagen. ;D

Har gjort en massa annat också som jag inte ens ids nämna förutom att jag nästan har plockat undan i köket och i vardagsrummet färdigt, plockat upp nån köksrelaterad kartong och två diverse kartonger. Så nu är det tomt på köksgolvet och det står endast två kartonger i vardagsrummet, resten som jag inte kan packa upp ännu har jag pallrat upp inne i skrubben. Alla tomma har jag ställt ute på balkongen (tio st). :P


Jag saknar mina innerdörrar, känns fy så hemskt att duscha m.m utan dörr, visst brukar jag låta den vara öppen när jag är ensam hemma men va fan det känns inte alls bekvämt att vara helt utan. Huva. Jag hoppas att jag hinner få tillbaka dom innan helgen, men varför skulle de kunna gå som jag har tänkt ?!?


Imorgon är det onsdag och då HOPPAS jag att tapetserarna ringer och talar om att dom kommer. Vill få de här överstökat..


Gonatt

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards