Direktlänk till inlägg 17 september 2009

- - -

Av mizzsunshine - 17 september 2009 20:47

Har lite utav rubrikbrist.


Sitter egentligen bara här och gör ingenting för stunden. Annars ser jag dark angel :P har sett mer än halva serien nu på bara nån dag. (har man lite å göra så). Mamma och Thomas tar reda på älg köttet han precis kom hem med. Bjöd katterna på några små slamsor, hur bra är det för katter att äta de måntro? Nova ville inte ha nå, hon tyckte nog att men herregud vad är de här förnått egentligen?. Men Dumbo däremot. mm mm mm såg de ut som han tyckte, han tugga för brinnande livet sen titta han mot bordet igen och ville ha mer *ler* Hunden ligger där under bordet och rensar om han rååka tappa ner något. Kan ju lova att man inte behöver städa golvet sen. hehe.


Nå vad har jag gjort idag då?

sett dark angel mesta delen av dagen(ovanligt?), gjort lite nytta och varit till samhället en snabbis.

Ikväll blir det väl inte så mycke gjort. hade tänkt göra en tidig kväll. Eller ja, tidig och tidig. Hade åtminstone tänkt läsa några kapitel ur boken sen hur lång tid det tar är ju en annan sak. (:


Längtar hem litegrann faktiskt.


Känner att det finns en massa måsten som jag verkligen borde ta itu med hemma. Häst städa. hur tråkigt det än låter så känns det underbart efteråt :D sofföverdraget, prydnadskuddarna, sängöverkastet och gardinerna tvättade, strykna och tillbaka satta och massa annat sånt. Nåja det får vänta ett tag till.


Min sjukskrivning går ut på söndag och då borde jag, enligt läkaren vara på benen igen, så att säga. Men jag tvivlar. Visst går det bättre nu, men långt ifrån bra.


Nu lite kaffe sen mer dark angel.


pussåkram.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards