Alla inlägg den 14 februari 2018

Av mizzsunshine - 14 februari 2018 21:58

Jag kom precis ihåg att idag var det ett år sedan vi beställde förlovningsringarna.

Det var ett överrasknings moment av mannen. Även om förlovningsdag är den 8/3 - 2017


Även om dagens känsla förut inte var den superbästa så blev den åtminstone lite bättre under kvällen.


Vi åt ute alla tre och sedan när tösen hade somnat gjorde vi iodning grönsaker och dip och såg film.


Inte super speciellt men ändå mysigt. Jag fick dessa blommor (på bild) och ett jättegulligt kort vars text verkligen värmde ett mamma och sambo hjärta. Av mig fick mannen fick en skäggsax som han hade önskat sig.


Av mizzsunshine - 14 februari 2018 10:19

Det känns så trist att börja denna dag som ska vara och kännas så underbar, med att bara vara supertrött och ledsen. Att jag var vansinnigt arg igår kväll hänger lixom kvar även om jag inte är arg längre, men inombords så känner jag mig rätt så överkörd och ledsen. Jag hoppas verkligen att det vänder till de bättre senare. 


Nu ska jag äta nånting och sen vila, hoppas att jag sover en stund iallfall och att alla negativa känslor inombords är borta när jag vaknar igen. 



Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards