Alla inlägg den 29 mars 2016

Av mizzsunshine - 29 mars 2016 14:56

Prick en vecka sedan jag skrev sist, vad tiden går.


Det har hunnit vara påsk - Torsdag åkte vi till Arvidsjaur, Sorsele över dagen på fredagen. På lördagen skottade Mogge fram eldstaden och så satt vi där ett par timmar innan vi åkte hem framåt kvällningen. Skönt att vara borta men lika skönt är det om inte ännu mer, att komma hem! :D


Nu inatt så har jag märkt att Tova har blivit hes och det blir värre var gång hon skriker. Usch, lilla människa! :( 

Jag har försökt få tag i BVC men båda två är lediga just nu, hon jag pratade med skulle ha en sköterska att ringa upp men det har då inte skett ännu, så får se om det ens blir. Aja, Tova har då ingen feber, så än är det väl ingen fara. Bara mamman som är väldigt orolig!! 


Förutom nu att hon är påväg att bli sjukis så är hon jätteduktig på mycket annat.

Hon fäster blicken mer och mer. Hon är vaken mer och mer även om hon har sina sov-dagar.

Aw. Underbaraste. Jag älskar dig ungen våran <3



Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards