Alla inlägg den 1 juni 2015

Av mizzsunshine - 1 juni 2015 21:28

Dagen igår började inte alls super bra. Världens värk kring nyckelbenet, trodde ärligt talat att jag skulle gå sönder !!

Hela dagen hade jag ont!, låg i soffan med värmedyna. Smorde voltaren, sov. Såg serie. Låg i soffan. Ja ungefär så var hela dagen.

Idag hade vi möte med jobbet, smärtan var lika olidlig idag också. Ringde vårdcentralen, dom trodde inflammation i de muskulära. Ta smärtstillande, var i stillhet, kom tillbaka nästa vecka om det inte är bättre.

Ja .. så vila vila !! Snart dags att smörja lite mer, ta en omgång smärtstillande och hoppas att jag får sova någorlunda ordentligt.

Hade super Svårt att hitta ett sätt att ligga på när jag skulle sova. Allting gjorde ont! Normalt sover jag alltid på sidan/mage men gick inte alls. Så de fick bli ryggläge.

Få se hur de går ikväll ..

Imorgon mer vila !!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards